Gelinim Mutfakta yeni bölüm birincisi kim oldu?

Gelinim Mutfakta yarışması uzun bir süredir, Nursel Ergin’in sunumu ile devam ediyor.

Bugüne kadar minimum 4 defa server değiştiren yarışma, gündüz kuşağında iyi bir izlenme payı elde ediyor ve reytinglerde hatırı sayılır bir konumda..

Her gün yeni bölümleriyle ekrana gelen yarışma, en iyi yiyecek yapan gelin adayını çeyrek altınla ödüllendiriyor.

Saat 13 suralarında başlayan yarışma, yiyecek yapımının haricinde da heyecanlı anlara sahne oluyor.

Yarışmayı gün içerisinde seyretme şansı bulamayanlar ise “Gelinim Mutfakta çeyrek altını kim kazandı?” sorusunu gündeme getirdi.

Bazı gelinler istediği puanı alamazken, en iyi puanı alan bir gelin talibi ise çeyrek altın alarak, günü birinci olarak tamamladı.

Peki, Gelinim Mutfakta kim birinci oldu? 9 Mayıs 2023…

Gelinim Mutfakta yarışmasında çeyrek altını almaya hak kazanan gelin belli olduğunda haberimizde yer vereceğiz.